måndag 29 september 2008

bestämt

Vi har bestämt när vi ska sätta igång, inte riktigt än, men snart, det är inte farligt långt borta, spännande stort och lite läskigt på en gång. Jag undrar hur det kommer kännas att stå bredvid under inseminationen, att stå bredvid när gravtestet ska tas, att inte kunna veta hur symtom och ickesymtom känns. Jag tror att det kommer gå bra, men villigt kan jag erkänna att många tankar snurrar runt i min skalle.

Jag kan inte tänka mig en bättre person att få barn med. Jag är så fantastiskt lycklig över att vi har varann min fru och jag. Jag hoppas att vi kommer få bli föräldrar och jag hoppas att vi kommer kunna göra det bra. Jag längtar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad underbart att hitta din blogg! Vi ska också starta med bebisplaner snart och har också letat bloggar som tar upp detta med mamma nr 2 eller den ickebiologiska eller medmamma eller vad tusan man nu ska säga. Därför blev jag glad att hitta till dig.

Och hit ska vi titta in ofta! :-)

/blivande mammor