måndag 10 november 2008

svagt, svagt, men jag tror att det finns!

Min finaste underbara fru Svensson den yngre gillar inte tjuvtestande. Hon har sagt att hon aldrig ska tjuvtesta. Idag ringde hon och berättade att hon shoppat gravtester, idag tjuvtestade vi.

På något sätt visste jag redan. Det visste nog hon med. Det syns egentligen inte, men ett tränat öga, ett öga som sett många många minus såg det direkt. Det var inte ett minus, det är ett svagt svagt plus. Ett svagt svagt plus med kvällsurin. Tjuvtestande ska göras på morgonurin. Jag hoppas att det kommer vara starkare imorgon. Jag hoppas att det inte bara var en synvilla, ett resultat av önsketänkande. Men jag är rätt säker. Jag har fått se ett plus idag.

Fru Svensson dy är inte alls lika säker på att det är ett plus vi har sett. Vi får se om vi är överens om vad det är vi ser när vi testar imorgon bitti.

1 kommentar:

Fertilitetsturist sa...

Dunder och kalasfioler så SPÄNNANDE! Och jag tror, på er och på mirakel! Kram till er båda! :-)